Back!!!

Då var man tillbaka i bloggandet, får se hur långe det varar denna gången!
Det har hänt en del sen sist, jag har skaffat mig ett lammkött som jag även blivit sambo med så nu slipper jag att vakna till mammas bankande, allt denna människa skulle bygga...och alltid på mornarna dessutom!
Just nu håller vi på att renovera badrummet, kommer bli hur snyggt som helst, återkommer med bilder när det är färdigt!
Rille har åkt till Grekland och även kommit hem efter 4 mån, kul att se honom igen, han är samma vanliga gamla kuf. (kanske även han hittat kärleken i darlington??)
Går rykten om att när jag flyttade in i Fredriks lägenhet så kasta jag ut hans möbler o köpte nya medan han va på jobb...så är inte läget, jag väntade faktiskt till han kom hem o då kastade VI dom och köpte nya!  
Jaja här kommer en bild på mig o älsklingen...



                                              

Nu ska jag fixa lite mat sen iväg till jobb, på fredag kommer nytt inlägg med fler bilder!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: malin

vad kul att du börjat blogga igen hjärtat! keep up the good work ;) puss på dig

2009-09-09 @ 11:19:06
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0