Kortvarig lycka...

Jaha, vaknade i morse och allt kändes toppen, längsen jag va så glad o pigg, gick till jobbet med ett leende på läpparna och även där flöt allt på bra! tills jag fick mitt lönebesked, det va ju mindre än jag räknat med, men eftersom jag hade en lön till att hämta ut tänkte jag att det löser sig nog, det gjorde d inte. Så här står jag på lönedagen och ligger redan back 1400kr, hur gick detta till, jag har alltid haft åtminstone till mina räkningar o lite till?! Jag jobbar 6 dagar i veckan, (visst inte spec många timmar men det tar ändå på krafterna) och ändå klarar ja mig inte. Föreslog för älskipälski att vi skulle sälja oss, men det va hon inte så sugen på, då erbjöd ja henne att va min hallick sålänge jag slipper ligga me henne, hon svara inte på detta så tar det som att hon ej vill representera mig, tror nog att ja kan få ngt för att sära på benen, men vill hon inte så...Fine fråga precis om han får kompispris, sjklart får han inte det, 50kr gäller för alla och det e ej prutbart!!
Nä nog med bitterheten!

Läste igenom vad jag skrivat i lördags natt och självklart stämmer allt, kanske va några fler araber, lite svårt att räkna när man e mitt i fighten så att säga!!Det jag skrev om att Fine hade fotobevis stämde inte tydligen, han va för långt borta för att kunna fota o det enda han hade på sin mob va när en kebab åt upp mitt ansikte! Vi skulle eg gått på bio ikväll, men känner att det blir att gå på spriten istället faktiskt, hoppas han e me på det, att han får bjuda alltså =)

Nä blir kanske att jag skriver lite senare istället, nu måste ja iaf hit the shower o städa lite (som vanligt i framtiden)
Tack o hej, vill ngn köpa mej?? =)
(hoppas ingen tar mig på för stort allvar)

PS. ni behöver inte tycka allt för synd om mig, mina underbara föräldrar ställer upp med pengar men känns lite jobbigt att som 20-åring behöva vända sig till dom. DS.

Kommentarer
Postat av: Erika

20 åring?

2009-01-26 @ 18:22:49
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja exakt 20? du är snart närmare trettio bestämt, tror inte att du skulle trivas som prostituerad...det blir nog inget leende på läpparna då, så att mitt råd är nog att du fortsätter i din takt. Ibland får man vara nöjd med det lilla...glad på morgonen (en kort kort stund, för att sedan bli bitter resterande 22 timmar), annars ett tips, ta lite mer betalt, du kan nog få 75:-

2009-01-26 @ 19:05:56
Postat av: Linda

Ähhh okey, det är såhär...jag skriver faktiskt i mitt namn och därefter skriver jag min kommentar och skickar...ändå blir det anonymt. datorn är snäll mot mig, den vet mitt eget bästa.

2009-01-26 @ 19:07:38
Postat av: michelle

vadå fortsätter som innan??? o ligger gratis menar du?

2009-01-26 @ 19:10:03
Postat av: Linda

Ja! det är bättre av någon anledning, vi är uppfostrade på det viset. Att det är mer etiskt! jag däremot skaffar en pojkvän som står för det mesta i vårt hushåll, är det etiskt?

2009-01-26 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0