Kommer ruttna av irritation!

Vad gör man när man har ont om pengar??, Vanliga/normala människor hade kanske skaffat ett extra jobb eller ngt, andra tagit ett lån kanske?!  Nu till vad jag gör när jag har ont om pengar, joo jag ringer på första bästa annons i tidningen som vill hyra lgh o stämmer träff! Eftersom min lgh e helt underbar (tycker ja iaf) så nappar ju självklart dom två iranska killarna som va här o titta! Dom ringde idag o sa att dom ville ha den, och sjklart, pengakåt som man e, så ringde jag direkt till min hyresvärd o kolla läget! Det va helt ok för deras del eftersom det fort e jag som står på förstahandkontraktet och betalar ej dom så får ju jag göra det! Ingen bra deal! (flyttar på söndag =( )

Nu till det verkliga problemet, var ska jag då bli av? Jooo jag ska flytta hem till mina kära parents som jag älskar...på avstånd. Det här va inte genomtänkt alls känner jag nu, hur ska jag klara att bo med dom i fyra månader i en 3a???? Bo i ett rum som ej har ngn dörr, kan inte spela musik på morgonen eftersom morsan sover då (jobbar natt), iofs, lär väl inte höra musiken efter ett tag ändå, hon kommer tjata hål på mina trumhinnor! Varför e det så att ens föräldrar aldrig kommer inse att man blivit vuxen?? Kommer även att gå upp minst 10 kg i vikt pga mammas mat och frukost på sängen varje dag (så kul att ha dig hemma vår lilla groda) Det är också ett stooort bekymmer, grodan är mitt smeknamn för dom pga hur jag sov när jag va liten (rumpan upp i vädret), hatar det, dom kunde hellre slått mig med mattpiskan än att kalla mig grodan!!! Vad FAN har jag gett mig in på??? Inte nog me mamma, pappa bor där också, han har sååå torr humor, har kört samma skämt i minst 10 år o skrattar sj lika mkt åt dom fortfarande, annars sitter han mest tyst i fåtöljen, förrutom på helgerna, eller joo han sitter i fåtöljen då med, men då e han ju ledig o kan ta några biira, han blir då om möjligt ännu tråkigare o i värsta fall går han ut med hundarna o kommer tillbaka in med en hund för lite!!!  En hund för mkt hade varit roligare men det har dock aldrig hänt...än!
Hoppas att ni förstår mitt problem o bjuder hem lite oftare allihop!!
Ha det så bra, nu ska jag dra!  Ps. Ser ni mig såhär i  om 4 mån vet ni varför. DS

Kommentarer
Postat av: Linda

Din pappa är asrolig och din mamma lika så!!! Sitter i bilen med er två då och du skriker och din mamma men asså den! hela din familj är störtskön, om det blir problem, kan du och jag byta, jag hade varit så lycklig, glad hela tiden med en massa skratt. Bättre med rövare i poolen är polare i röven...haha fortfarande kul miche!!!

2009-01-29 @ 21:05:43
Postat av: Patrik

Du e alltid välkommen upp till Kalmar ;)

2009-02-01 @ 17:23:39
URL: http://www.patrikwall.se
Postat av: Erika

Finns en utmaning till dig inne på min sida..

puss

2009-02-04 @ 13:49:21
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0