Då ska vi se hur man gör??!



Vet ej om detta funkar men hitta iaf en gammal gammal bild på ngn som jag tror e jag?!! isf e det tösen i dom bruna byxorna som står med händerna i sidorna med rumpan hit! Frågade Erika angående händerna i midjan, varför liksom?! hon kom ihåg att det va asballt att köra den dansen på buffalotiden tydligen men jag va nog inte så jävla cool eftersom jag stod helt ensam, känner inte tjejen mitt emot!!? ngn som känner igen min rumpa o kan intyga att det är jag??! jaja ni ville ha bilder o det fick ni! kanske ska tillägga till mitt försvar att den rödbruna färgen på mitt hår är för en juluppvisning i 6:an där ja skulle vara Geri i spice girls! haha till mitt försvar liksom?!!Kryddaaarn!! Äsch, jag bjuder på den! puss o kram
Hahahahahaha såg nu att alla kör händerna!!! T.o.m killarna, illa!!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy Johansson

Michelle vad har hänt? Nä bara skoja,När man ser det så inser man att det var inte igår man såg ut så.

2009-01-28 @ 10:38:42
URL: http://jimmyhelsingborg.blogspot.com/
Postat av: michelle

vafan jimmy, vad menar du med det? michelle vad har hänt?!!inte snällt! nää d e sant att d ej va igår :)

2009-01-28 @ 16:44:50
Postat av: annika

hahahhaa var fan hitta du denna bilden nånstans???? hahahhahahha fan va roligt.. snacka om att man hade byxorna högt upp=) hahahhahahha

2009-01-29 @ 15:30:05
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Erika

Men vafean miche! skriv ngt nytt nu då!

2009-01-29 @ 15:39:10
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Linda

Lite cool är du nog ändå (om det nu är du) för du tog antagligen en snurr för när du kommer tillbaka står Åsa där ju! Henne kände du ju! cool har du alltid varit!

2009-01-29 @ 21:00:43
Postat av: Linda

Men åhhhh du kör ju dansen med en snurr, för när du kommer tillbaka står ju Åsa där, du måste ha varit där med henne. Jag tänkte väl för så ocool är du ju inte att du varit där själv. Hon står också med armarna sådär, en intern kommunikation som ska innebära dragningskraft till de heta killarna. Lyckades ni? :)

2009-01-29 @ 21:10:07
Postat av: Linda

hahaha skulle återberätta för jag trodde det blev något fel. Lyssna aldrig på mig när jag ska återberätta något för se som det blir!!! Ursäkta men sjukt kul tycker jag själv. Tur man roar någon (mig själv då)...haha

2009-01-29 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0