Back in das game!

Nu jävlar e det slut på bitterheten för min del (ett litet tag iaf)!!! pengar kommer och går, så inte lönt att gå att deppa, det löser sig alltid =) Gick o köpte mig ett träningskort för att tänka på annat, vilket borde resultera i ännu mer pengaångest, men inte här inte, sjukt nöjd med mitt köp faktiskt och som man säger varje år, nu jävlar ska ja bli fitt för beach 2009 (fast inte alltid samma årtal då) Denna gången menar jag det dock!!!

Fine va här igår, han hade köpt med sig hela mc.Donalds och massa dricka, hade jättetrevligt men kl 22 satt vi o gäspa ikapp efter 2 glas vin för min del o drygt 2 öl (33or) för fine, så nästa gång blir d att börja tidigare eller ta en tupplur innan, märks att åldern börjar ta ut sin rätt! Kanske e så att vi inte tål spriten längre helt enkelt så då får det väl bli grytlappsstickning eller ngt annat kul istället! Kom gärna med förslag!

På fredag  e jag ledig, då ska jag hem till erika o dricka massa äppelkaka o mysa me homer sen blir det väl utgång som vanligt antar jag, e ju väldigt svårt att bara gå hem efter lite vin, lr bara jag?! Det kommer bli sjukt najs iaf, äntligen blir det av!!!

På lördag har vi premiär på Bara Rock o jag ska leka bartender haha ska bli jävligt spännande att se hur d går, tappa upp öl kan ja ju men allt annat, plus att jag får ha en lite pall inne i baren för att nå flaskorna, kommer nog se väldigt proffsigt ut, hmm lr inte! Riktigt roligt ska det bli i vilket fall!

Ikväll blir d nog TP hemma hos mig, här snackar vi oproffsigt, jag e så oallmänbildad man bara kan bli (lr nja häxan kanske e snäppet värre, sorry älskling) Tror att ja e jävligt streetsmart men det spelar ju ingen som helst roll i TP tyvärr. Men asså allvar, typ "Vad hette Gustav den VI s ofödde son???" Ingen aning o jag kunde inte brytt mig mindre!!! men men jag bjuder på massa skratt för sällskapets skull =)
Nä duschen väntar, so long suckers!

Ps. Nej Linda jag tar inte bort dina kommentarer, dom e ju halva nöjet, men du borde kanske överväga att skaffa en egen blogg?! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0