Hämden e ljuv...

Jaha när jag kom till jobb igår så va där inte en kotte där så ja fick gå igen om jag ville, d ville ja faktiskt inte men samtidigt e det inte kul att stå o rulla tummarna i 4 timmar heller så jag gick.
Hem o bytte om sen ner på ngn "fest" på söder med Hey o Krille, det va ingen höjdare, som Krille sa, man blev bara gråhårig...då sa jag  ngt om att ja hade grått mushår för att den va under mkt stress o utarbetad, ingen skratta, ja förutom jag då som tyckte det va skitkul.
Nej, vi lämna festen o tog en cab ner till Tapaz som vanligt, Älskipälski o Rikard såg en aning upptagna o stressade ut så jag visade mina kunskaper i disken, måste sett löjligt ut, ett ställe fullt av rockare o där trippar en fd penta runder på tå o plockar disk, haha jag hör mig sj, ursäkta, ursäkta!!
Äsch grym e jag iaf o glada blev dom :)
När dom stängt gick ja o Ä ut o rökte, vilket ja sa till Hey, men när ja kom tb in så hade dom gått, what?
Ja ringde o han mumlade en massa som jag inte riktigt förstod, jea jea deras förlust för sen satte festen i gång på riktigt, lr eg blev det ganska mkt djupsnack först men sen bar det av till cardan o fan vad vi shaked it, älskipälski o ja, riktigt jävla kul!!!

Kl:09.54 vakna jag av att mamma höll på att såga ut fejktegel till hennes jävla bar, galen blev jag, VAFAN visa lite medkänsla, jag sa till o det blev tyst 30 min sen va det dax att spika fast dom!!! 
Hämden e ljuv...
 Humor i form av roliga bilder. Visar fingret!

 Hej då!!

Kommentarer
Postat av: älskipälski

attans så kul vi hade! ja tack än en gång för hjälpen!

puss puss

2009-02-08 @ 22:31:18
Postat av: annikaa

blivit utmanad på min blogg stumpan!!!!

2009-02-09 @ 15:21:44
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Linda

haha utarbetat och stressad....jag skrattade faktiskt högt.

2009-02-11 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0