Tjoohoo!!!

Hej hopp!

Idag har jag en sån dag där inget kan förstöra mitt goda humör, ja e verkligen på G!
Trodde att det var slut på sånna dagar fram tills solen börja skina, men icke.
Helt ärligt tror jag att det kan bero på att jag börjat träna, man får mer energi liksom!
Va ju på gymmet igår och där va inte en kotte i hela lokalen, fy fan va gott, där kunde ja svettas o bli flammig helt utan att bry mig om vad folk tyckte om att där stod en tjej som såg ut att fått giftek över hela kroppen tafsade på alla maskiner som dom sen skulle röra vid!
Känner redan att jag orkar mer, springer fler min för varje gång och ökar hastigheten me, d e inte dåligt d!
Nu vill jag bara att d ska ge synliga resultat, men det tar väl sin lilla tid antar jag, jaja vill man bli fin får man lida pin!

Så ser jag ut när jag tränar fast inte alls lika söt!

Nej nu ska jag hem till svampen o dricka lite rötjut, blev inget i stan igår, jag däckade efter träning o mat!
 
Gott ska det blir! 
Kommer må skit imorn...
 

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: svampen vs älskipälski

hur ska du ha de?

haha skynda dig nu söt nöt puss

2009-02-16 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0