Halsflussbitterfitta!!!

För er som saknat mitt riktiga jag så kan jag glädja er med att jag e tillbaka, mitt bitterfitthumör e på topp igen!
Dagen böjade med att hundarna väckte mig efter att försökt få liv i pappa som e hemma från jobb pga sjukdom.
Själv har jag halsfluss men inte råd att sjukanmäla mig, eftersom hundarna e väldigt svåra att motstå stapplade jag mig upp med igenpluggad näsa, rinniga ögon, svullen hals o värk i varenda led i kroppen.
In på toa, tvätta ansiktet o försökte fixa håret så det inte likade ett trolls! Det misslyckades o hundarna ylade utanför så det va bara att ge med sig.
Brrrr kallt som fan ute o självklart passade dom på att tömma tarmarna extra noga!
När vi kom tillbaka in tackade pappa så mkt för hjälpen, visade sig att han bara inte hade orkat...TACK!!
Sen va det bara att lägga på sitt fejksmile o bege sig till jobb!
http://blogg.aftonbladet.se/11171/perma/951994/Haha tycker den e sjukt bra!
Jag blir galen av mammas tjatande, det går mig på nerverna o jag har ingen dörr till mitt lilla rum heller så kan ej stänga in mig (får den i veckan, ska bli såå skönt)
Hon kalla precis på mig om att maten va färdig (hon vet att jag äter på jobb) men ibland e du ju hungrig nu ändå blev hennes svar?!! va? vadå ibland, jag har bott här 3 dagar liksom?!!
Förutom att tjata sitter hon bara i tele, hon kan snacka i flera timmar om jobb o annat tråkigt skit!
En gång ringde hon fel men det hindrade ej henne, tror dom pratade i 20 min, en helt främmande människa, stackars sate...!

Nej nu blir det inte mer bloggande för detta e 3dje gången ja skriver den idag, så fort jag ska spara o publicera försvinner den så nu ska jag försöka mig på att kopiera den,, får se hur det går =)
Om man saknar ngn (lite) som har en jacka som påminner om en sopgubbes, då måste d väl va ngt?!
Yr fråga, never mind!

Puss o kram, jag känner mig lam

PS. Tack erika för en helt fantastiska egofredagskväll, får vi göra om! DS


Kommentarer
Postat av: rillton

haha är det en vakt du saknar ? :D

2009-02-05 @ 01:16:11
Postat av: michelle

det skulle man kunna tro men det är snarare en räv utklädd till sopgubbe!

2009-02-05 @ 09:54:00
URL: http://michicho.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan inte bärga mig förrän jag får komma och hälsa på hos dina päron!!! Vill se ditt rum utan dörr.

2009-02-05 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0