Tiden bara flyger iväg...

Både hemma o på jobb och överallt, snart e man 80... En 80 årig husmanskost!!!
Du är vad du äter säger dom ju och just nu lever jag på husmanskost på jobb och ett o annat glas rött utanför så undrar hur jag ser ut då, som rotmos med korv o rödvinssås??!!

Vet att ni sett reklamen till "Den rätte för Rosing" men la ni märke till att en kille säger
"Linda verkar vara en bra o smart tjej"!
Inga kommentarer!!!

Häromdagen tog jag bussen hem från stan, vädret va kass o jag va trött.
På bussen sitter en riktig heting...ljust ruffsigt hår, glasögon, snygg klädstil osv, jag kunde ju inte bara låta bli att titta...eller nu ljuger jag, jag RÅGLODDE!!!
Tyckte faktiskt att jag fick lite respons, visst tittade han på mig också..
Jag log, han log och när jag kom hem o såg mig i spegeln fick jag reda på varför...
jag va svart i hela huet, har ingen aning om var det kom ifrån, kan det varit från jobb, men varför sa då ingen något???
Jaja jag bjuder på den, kommer ju inte träffa han igen ändå!
Men tycker fan att man säger till en människa som har ett pepparkorn mellan tänderna, en kråka som e på väg ut, toapapper under skon osv, lr e d bara jag?

Jag vet att jag inte bloggat på länge men som sagt, tiden bara flyger iväg, jag jobbar och tränar, sen ska man hinna med allt annat också.
Malin va nere på besök i 2 dagar, åkte hem idag.
Attans vad jag saknar henne, hela tiden!
Sjukt kul hade vi iaf, i måndags blev det massa vin o "med andra ord" hemma hos tezz, mådde som en tolle på jobb i tisdags eftersom vi gick o la oss kl.7.
Igår hade jag lärt mig o drack bara ett par cider...

För er som tycker om att läsa så har jag ett boktips, men jag varnar känsliga läsare för den e helt sjuk.
"Yolanda" heter boken, den e verklighetsbaserad o handlar om en tjej som bli sexuellt utnyttjad av hela sin familj och dom anordnar även ms-fester för grannar o vänner där dom får göra vad dom vill med henne...sjuk, såå sjuk!!

Nu ska jag gå o träna, det känns helt underbart att jag kommit in i det så snabbt, tycker att det e hur kul som helst och inte alls jobbit!
Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0