Palla shit!!!

Igår ringde dom från jobb kl.21  o fråga om ja ville va ledig för där fanns inget att göra, jag tackar ju inte nej till det, så på me finkläderna o iväg hem till sanne o micke, drack några öl där, sen vidare ner till Tapaz för att hälsa på efter stängning!
När kl blev 3 blev det varannan klunk öl o varannan gäsp, jag tror inte jag pallar trycket längre om jag ska vara ärlig, men det ville jag inte erkänna igår så jag fick övertala dom andra om att det va dom som ville hem o jag ville ju ej gå ut sj!
Det blev hemgång tack gud, däckade så fort jag lagt mig i sängen!
Men hade en trevlig kväll för övrigt så tack Sanne =)

Kl.10 i morse gav jag nog ifrån mig ett ljud i sömnen för in kommer mamma med ett glas juice?
Varför detta jag ska INTE upp nu, nää men det kan va gott med ett glas juice när man precis vaknat, man e så torr i halsen då blev hennes svar.
Men jag hade ju inte vaknat om hon ej kommit in?! Trötta mig!
Förstår iofs henne också, hennes sällskap består ju av en medelålders torrboll, vi satt o käka pizza nyss när pappa drog sitt skämt..
"En man kommer in på pizzerian för att hämta sin pizza, han ber att få den slizad, då frågar den anställde om han vill ha den delad i 6 lr 8 bitar, mannen svara,  8 tack, jag e ganska hungrig!"
Jag bara gapa o då fråga pappa om ja inte fatta skämtet (för jag skrattade ju inte)???
Tycker du fortfarande han e rolig Linda? Och ang din kommentar... det ska vara "hellre 10 rövare i poolen än 10 polare i röven!" På tal om 10 så e det samma antal som åren han kört det skämtet, mendan du Linda kanske hört det 2 ggr!

Jag har fortfarande inte fått min dörr, vilket går mig på nerverna, inte bara det att man inte kan stänga in sig för att man inte pallar med dom, man har ju även sina behov..if you know what i mean!!?
Helt ärligt så har jag det ganska bra här än sålänge, lagad mat o massa mys med djuren, i mitt rum finns både data (min), tv, dvd o stereo, men det e ju aldrig kul att flytta hem till föräldrarna efter att bott sj!

Haha vi duschade taxen idag, oj vad ha inte gillar det, försökte ta en bild när han va dyng blöt men han vägrade stå still så jag letade upp en bild på nätet o såhär såg han ut
 
Fast ingen tomteluva o han e ingen tik, plus att han va nyduschad o lik en råtta, men annars så e bilden en kopia av honom!
Äsch inte ett dugg lika men samma ras iaf..
Hitta en annan bild på en tax som ligger lugnt ihoprullad i ett badlakan, det gjorde knappast kasper, han hoppa över badkarskanten ut i hallen, tillbaka o in i mitt rum, rulla sig i min säng för att torka, ner på mattan samma sak där, upp i soffan... så fortsatte han i 20 min, inte klok hunnen!!!

Nej nu ska ja glo lite tv innan jobb
Inget smek, jag känner mig vek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0