Kort, långt, ljust mörkt??

                                               

Hittade denna bilden på min frisörs blogg, tycker att frisyren e riktigt fin så nu undrar jag om ni tror att den hade klätt mig???
Eller ska jag spara till långt?
Snälla kom med åsikter, så svårt att bestämma sig!!!
Orkar inte skriva mer nu men snart kommer uppdatering om ångesten för alla hjärtans dag!!!

Oj ja just det, igår slogs rekordet  för antal besökare på min blogg, men fortfarande pinsamt få :)
Snälla kommentera frisyren för ja har tid på måndag!


Kommentarer
Postat av: jessica

Men du. Du skiter väl i vad andra tycker? Vill du ha det så gör vi det. Punkt slut. Det är DITT huvud.. :) Och jag råkar med största säkerhet faktiskt VETA att det kommer klä dig utomordentligt bra. Och du vet att jag inte hade gjort något som jag inte tror du skulle varken gilla eller passa i.. Eller hur? Puss! :)

2009-02-12 @ 08:57:54
URL: http://lesssle.blogg.se/
Postat av: älskipälski

KLIPPT detså, du kommer bli såååå snygg baby :P

2009-02-12 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0