Jag vill hem...

till min underbara lägenhet och min älskade ensamhet, där jag kan göra precis som jag vill, när jag vill!
Mamma gapade på mig o ville ha sällskap i vardagsrummet, jag tittade på en dokumentär men offrade den för att mysa lite me henne.
Jag hinner bara sätta mig i soffan när pappa kommer in med hundarna o börjar tjata om att jag kan minsann också hjälpa till med disken ibland...visst kan jag det, men det är inte så att jag inte hjälper till hemma, jag går ut med hundarna när det behövs, jag dammsuger o dammar när pappa inte orkar, lr jag menar har så ont i armen att han inte kan! Jag stökar aldrig ner och jag har erbjudit att ta disken men då har mamma sagt att det är så lite så hon tar det när hon lagar maten... oftast finns det ingen disk när jag kommer hem från jobb o träning och finns den så ser jag den inte för jag går inte ut i köket!!!
Iaf så ställde jag mig o diska trots att jag verkligen inte hade ngn lust, sen gick jag ut i vr o gav pappa dåligt samvete, kanske lite barnsligt men det e inte ok att komma med ett jävla påhopp kl 9 på kvällen om att jag inte diskar, blir så trött!!
Vill kunna sova länge på södagen utan att bli störd, jag vill kunna ta disk o städning när jag har tid och ork, jag vill bara kunna ha min egentid där jag spelar hög musik o dansar ruder i min lgh utan att ngn ser mig (hoppas jag)
Jag vill hem!!!!

Idag va jag o Fine o spelade badminton, det slutade precis som jag trodde...jag spöade skiten ur honom, vi räkna ju inte poäng direkt men jag vet att jag vann, jag känner mig iaf som en vinnare.
Han fuskade dessutom, jag fick den kassa sidan där man hade den värsta lampan rätt i ögonen, plus att han körde fegslagen, höger, vänster, lång boll, kort boll, moget!!!
Jag fick också hämta "bollen" (vet inte vad d heter eg) hela tiden, trots att den va på hans sida, bara för att jag skulle bli trött.
Måste erkänna att han gick ut starkt men min uthållighet lönade sig mot slutet, han blev kass, kass, kass!

Nu ska jag ta mina russinhänder (efter alllll disk) o gå o knyta mig!!!

Hej bye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0