Flygande kocken!

Se hela bilden


Jag blir bara sååå arg när jag nu för det första märker att det e ngt som e sjukt mkt fel på texten, för det fösta e den blå o för det andra inte svart o för det tredje understruken, vad e det som händer? går ej att ändra heller!
Ännu roligare nu om ni ej ser detta utan d bara e min data som e cepe!
Jaja men nu ska vi tala om varför jag e riktigt arg, på bilden ser ni kocken på mitt jobb, eller iaf som jag föreställer mig honom när jag sparkar ut honom från dörren, känner att det e dax att byta namn från flygande jacob till flygande kocken, han e så korkad så det finns ej, hatar dumma människor! 
Va, va, va e det enda som kommer från hans mun, för fan lär dig skånska du har bott här i 10 år nu!!!
E det inte va så e det bara klagomål eller ursäkter!
Nu kan ja ej säga mer, han kanske läser bloggen, men iofs så finns det ju redan en bild på honom så never mind, öppna öronen o sluta skyll ifrån dig Lubbe!!!!

Nu lämnar vi honom, blir bara irriterad...kom precis hem från en riktigt trevlig dag/kväll. Gick direkt från jobb ner till stan o skulle köpa en väska, kom därifrån me 2 tröjor o ingen väska, gick till Tapaz för att hälsa på älskipälski som jobbade, blev tvingad att skriva skyltar som sluta med  4 öl, 2 groggar o sen vidare ner på Crom med Lina från jobb, världens skönaste tjej som ej har en aning om att strumpor ska sitta på fötterna o ej ihoprullade i knävecken, you have to be there!!!
Tanken va att vi skulle testa den nya tjejen i baren på Crom men det blev öl o vin, inte spec svårt kanske, men nervös va hon den stackaren, vissa människor passar bara inte i krogbranschen!
Jaja sen blev det hem snabbt som fan för att hinna nanna lite innan jobb, aja michelle, kl e ju bara barnet!

Igår va jag ju som sagt piggare efter min kamp mot viruset o stack hem till älskipälski i hopp om att föra över några bakterier till henne, om det lyckades återstår att se =)
Vi valde iaf att ladda ner en skräckfilm. mest för att det var kort nedladdningstid! men iaf, mitt i filmen skulle hon beskriva "föröka sig", det blev " vidarutveckla sin egenmänsklighet"  Egenmänsklighet i ett ord också, med många filosofiska miner därimellan!
Shit vad invecklat men lätt en sak jag hade kunnat säga o tyckt att det låtit hur bra som helst!
När det va som mest spännande så flimmrade lampan o båda kolla sig omkring, sen började älskipälski lysa in i sovrummet för att kolla läget, hon sa att det inte va därför men varför annars liksom?!!!


Nej jag ska avsluta o kolla vidare på NCIS,
Kanske ses på stan, när jag handlar en ram!!!

Ps. Svanslös, dina pussar e goa =)! DS

Kommentarer
Postat av: älskipälski

haha man kan ju inte ens vara det minsta irriterad på dig inte ens en liten stund... attans!

;)



du var tvungen att nämna mitt hitte på språk va?!?!

fniss*

lampan e cp!!!!

aja ska försöka sova nu puss!

2009-02-06 @ 02:34:18
Postat av: annika

haha sjukt roligt o läsa ... för jag ser mig dig framför mig när du sitter o svär till datorn=) hahahahaha



puusssss på dig

2009-02-06 @ 10:49:59
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0