En paus från bloggen!

Jag ville bara tala om att jag inte kommer blogga på ett tag, blir stressad när jag tänker på den och att jag inte skrivit , så då tar jag hellre en liten paus, nu ska ja satsa på att träna och träffa mina vänner lite mer, går ju inte att sitta framför datan hela tiden...man blir helt igensnöad!

Måste bara berätta att jag fått äran att vara toastmadame på en väns bröllop, jag kände mig så hedrad när hon frågade att svarade ja direkt, sen fick ja reda på hur mkt det innebär, men men det ska säkert lösa sig!

Idis, jaaa jag bor hemma igen men bara ett tag, 4.5 månader kvar, jag räknar ner!!!
Tiden går ganske snabbt tackolov!

Är ju en helt sjukt vidskeplig människa och det är ju fredagen den 13de idag men än så länge har jag klarat mig undan, (peppar, peppar, ta i trä) vi får se om jag drar in några pengar ikväll?!

Imorgon e det en ännu värre dag, ångest och åter ångest, minns när man gick i högstadiet och det kom in ngn i klassrummet med massa rosor som alla va till mig från olika beundrare, d va tider det!!
Nu får man nöja sig med ingenting, ingen ros, inget kort, ingenting, (jag hade blivit asglad för ett gulligt mess men icke) HATAR alla  (alla borde ju inkludera mig) hjärtans fucking dag!!!!
Men jag önskar ändå alla lyckliga kärlekspar en underbar dag!!

Hej på ett tag!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0