7 sanningar om mig själv..

Fick som utmaning av Annika att skriva 7 sanningar om mig själv, svår uppgift men here we go!

1. Jag skiter, ja killar, vi tjejer gör det också trots att ni gärna inte vill veta om det o NEJ, det luktar inte parfym!

2. Jag e livrädd för alla sorters kryp, inte bara att jag tycker dom e äckliga, jag e verkligen livrädd o tror att dom kan skada mig.

3. Jag "myser" ofta, ibland flera gånger om dagen, blir på riktigt dåligt humör om jag inte får min "dos"

4. Finns en kille som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta, kan inte hjälpa det men kommer nog alltid jämföra dom jag träffar med honom..

5. Jag e dålig på att glädjas med andra, även mina närmsta vänner, jag försöker verkligen va glad men mest blir jag bara avundsjuk, Varför kan inte ja bli bjuden på en resa lr vinna på lotto?? illa, det måste ja ändra på!

6. Jag älskar när folk tycker synd om mig, e jag täppt i näsan t.e.x så målar jag upp det som att hela världen håller på att gå under, det hjälper, dom tycker hur synd om mig som helst o jag e lycklig!

7. Det finns inget bättre än att snacka skit, det e ju sååå kul, alla tycker det men långt ifrån alla kan erkänna det, ALLA älskar att skvallra så e det bara, Men, ett stort men, man måste våga stå för det, annars e det bara ruttet!

Det va det d!
 Tanken e nu att ja ska utmana vidare, men vet inte så många som har blogg
Älskipälski, jessica o fine go for it!!



Kommentarer
Postat av: ERika

Hahahaha.. skitsnackar´n!!! Ser dig med helt andra ögon nu! ;)

2009-02-09 @ 20:50:52
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Erika

Tänkte faktiskt skriva de innan idag men så struntade ja i de men så sa du att du gjort de så tänkte ja va fan då kan ja med! haha..

nej ja älskar skvaller!!! skvaller och skitsnack inte samma sak.. ;) men jag antar att du menar sitta och snacka skit som e lika med skvaller.. jag tog de som snacka skit alltså säga elaka saker om ngn..Vilket jag faktiskt inte brukar göra nej..

2009-02-09 @ 22:39:14
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: jessica

Haha, ingen utmanar mig, så jag slipper, baskemej! :) Ska du hämta dina grytlappar någon gång snart, eller har mor min slitit i onödan? ;P puss.

2009-02-10 @ 00:16:09
URL: http://lesssle.blogg.se/
Postat av: michelle

Jag menade mest skvaller, men även LITE skitsnack, ibland behöver man prata av sig, så e det bara, men sjklart ej om dom närmsta :)och som jag skrev, man måste kunna stå för det

2009-02-10 @ 06:19:35
URL: http://michicho.blogg.se/
Postat av: michelle

Och jessica, du kan glömma att du slipper, har utmanat dig nu :) Jaa, jag ska hämta dom, ska göra mina naglar idag så kommer inom ditt jobb, kanske har dom me dig

2009-02-10 @ 06:20:45
URL: http://michicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0